۱-۴- هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی می باشد. و اهداف فرعی به شرح زیر است.

  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; نسبت به کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; ملموساتshy; خدمت.
  • shy;بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; قابلیتshy;اطمینانshy;خدمت.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; پاسخshy;گوییshy;خدمت.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; تضمینshy;خدمت.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; همدلیshy;خدمت.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان.
  • بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به نوع دوره دانشجویان

۱-۵- فرضیات پژوهش

در رابطه با اهداف پژوهش، فرضیات زیر در این پژوهش مورد آزمون قرار گرفتند:

  • فرضیه اول: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; نسبت به کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه، تفاوت معنی داری وجود ندارد.
  • فرضیه shy;دوم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; ملموسات shy;خدمت تفاوت معنیshy;داری وجود ندارد.
  • فرضیه shy;سوم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; قابلیتshy;اطمینانshy;خدمت تفاوت معنیshy;داری وجود ندارد.
  • فرضیهshy; چهارم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; پاسخshy;گوییshy;خدمت تفاوت معنی داری وجود ندارد.

متن فوق بخش هاییاز این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ،خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متنکامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

نحوه صحبت با مشاور مدرسه

اصول صحیح برنامه ریزی تحصیلی

پایان نامه ارشد کاهش احتمال اقدام به خودکشی با رفع و درمان یکی از اختلالات همایند در فرد

پایان نامه ارشد رابطه اختلالات خلقی دو‌قطبی و اقدام به خودکشی

پایان نامه مقایسۀ اثربخشی آموزش مدیریت استرس و حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب و تعلل ورزی تحصیلی دانش آ

پایان نامه تعیین اثربخشی مدیریت استرس در اضطراب تحصیلی دانش آموزان

پایان نامه اثربخشی حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب تحصیلی دانش آموزان

ادراکات ,انتظارات ,دانشجویانshy ,بررسی ,شکاف ,براساس ,ادراکات دانشجویانshy ,بررسی شکاف ,دانشجویانshy براساس ,براساس بعدshy ,خدمات آموزشی ,ادراکات دانشجویانshy براساس ,دانشجویانshy براساس بعدshy ,کیفیت خدمات آموزشی ,خدمات آموزشی دانشگاه
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها