۱-۴- هدف پژوهش
هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی می باشد. و اهداف فرعی به شرح زیر است.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; نسبت به کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; ملموساتshy; خدمت.
- shy;بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; قابلیتshy;اطمینانshy;خدمت.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; پاسخshy;گوییshy;خدمت.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; تضمینshy;خدمت.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; همدلیshy;خدمت.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان.
- بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به نوع دوره دانشجویان
۱-۵- فرضیات پژوهش
در رابطه با اهداف پژوهش، فرضیات زیر در این پژوهش مورد آزمون قرار گرفتند:
- فرضیه اول: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; نسبت به کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه، تفاوت معنی داری وجود ندارد.
- فرضیه shy;دوم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; ملموسات shy;خدمت تفاوت معنیshy;داری وجود ندارد.
- فرضیه shy;سوم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; قابلیتshy;اطمینانshy;خدمت تفاوت معنیshy;داری وجود ندارد.
- فرضیهshy; چهارم: بین انتظارات و ادراکات دانشجویانshy; براساس بعدshy; پاسخshy;گوییshy;خدمت تفاوت معنی داری وجود ندارد.
متن فوق بخش هاییاز این پایان نامه بود
برای دیدن جزئیات بیشتر ،خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: