اهداف پژوهش
هدف کلی: مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش مدیریت استرس و حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه.
اهداف جزئی
- تعیین اثربخشی مدیریت استرس در اضطراب تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
- تعیین اثربخشی حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
- تعیین اثربخشی مدیریت استرس در تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
- تعیین اثربخشی حل مسألۀ اجتماعی در تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
- مقایسه میزان اثربخشی مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی در اضطراب تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
- مقایسه میزان اثربخشی مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی درتعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه
سوالات
۱: کدام یک از دو روش آموزش مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی بر کاهش اضطراب تحصیلی مؤثرتر است؟
۲: کدام یک از دو روش آموزش مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی مؤثرتر است؟
متن فوق بخش هاییاز این پایان نامه بود
برای دیدن جزئیات بیشتر ،خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک متنکامل پایان نامه فوق با فرمت ورد
پایان نامه ارشد کاهش احتمال اقدام به خودکشی با رفع و درمان یکی از اختلالات همایند در فرد
پایان نامه ارشد رابطه اختلالات خلقی دوقطبی و اقدام به خودکشی
پایان نامه مقایسۀ اثربخشی آموزش مدیریت استرس و حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب و تعلل ورزی تحصیلی دانش آ
پایان نامه تعیین اثربخشی مدیریت استرس در اضطراب تحصیلی دانش آموزان
پایان نامه اثربخشی حل مسألۀ اجتماعی در اضطراب تحصیلی دانش آموزان
تحصیلی ,آموزان ,اثربخشی ,استرس ,دانش ,مدیریت ,تحصیلی دانش ,دانش آموزان ,مدیریت استرس ,دورۀ متوسطه ,آموزان دورۀ ,اثربخشی مدیریت استرس ,آموزش مدیریت استرس ,دورۀ متوسطه تعیین ,متوسطه تعیین اثربخشی