۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
یکی از سوالات کلیدی که میshy;تواند مطرح باشد این است که چرا باید به کیفیتshy; خدمات پرداخت. بهshy;عبارت دیگر، توجه به کیفیتshy;خدمات چه فرصتshy;ها و مزیتshy;هایی برای سازمان ایجاد میshy;کند؟ از طرفی برخلاف بسیاری از ذهنیتshy;ها، توجه به کیفیت shy;خدمات، نه تنها هزینهshy;های سازمان را افزایش نمیshy;دهد، بلکه موجب افزایش سودآوری نیز میshy;شود (توکلی،۱۳۸۲ :۴). امروزه، کیفیت یک لغت شناختهshy;شده در سرتاسر جهان است و به شدت مورد توجه مشتریان سازمانshy;ها و شرکتshy;ها قرار گرفته است. از طرف دیگر، مفهوم کیفیت به شکلی مطرح است که بیانگر نوع مدیریت یک سازمان میshy;باشد و در واقع کیفیت جوهره مدیریت یک سازمان است.
در هر جامعه، سازمانshy;های بسیاری در قالب بخشshy;عمومی در حال ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه هستند که در این بین، دانشگاهshy;ها و محیطshy;های آموزشی نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات به اقشار جویای علم در جامعه ایفاء میshy;کنند و خدمات این سازمانshy;ها به گونهshy;ای است که تمام بخشshy;های یک جامعه از آنshy;ها بهرهshy;مند میshy;شوند. به همین دلیل خروجیshy;های سیستمshy;آموزشی در هر جامعه نقشshy;های پررنگی در عرصهshy;های مختلف آن جامعه ایفاء میshy;کنند و پرداختن به آنها امری بسیار مهم است. ازshy;اینshy;رو، بررسی اینshy;که، این گروهshy;های غالبا جوان جامعه چه خدماتی را با چه کیفیتی دریافت میshy;کنند، امری حساس و ضروری است.
همانshy;گونه که از تعاریف ارائه شده از کیفیت نمایان است، کیفیت همواره براساس مشتری، انتظارات و ادراکات وی شناسایی میshy;شود که این خود، گویای وم ء مشتریان از خدماتی که دریافت میshy;کنند، است.
متن فوق بخش هاییاز این پایان نامه بود
برای دیدن جزئیات بیشتر ،خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: